Vuxenpoäng

Idag har jag mycket modigt gått runt i olika affärer och frågat om de behöver sommarjobbare. Det kändes ganska positivt på två ställen i alla fall och jag delade ut fem CV:n. Jag har ju redan sökt till Volvo också (jag hoppas att pappa kan lägga in lite goda ord för mig där).

Jag känner mig väldigt nöjd med mig själv! Nu får jag bara hoppas att jag får napp..

Ikväll blir det konsert (har stora problem med stavningen.. vill skriva den engelska stavningen). Markus Krunegård! Jag lyssnar gärnet nu för att ladda. Favoriten är nog ändå den populära "Jag är en vampyr".

".. jag är en vampyr, jag suger och spyr.."

2 kommentarer:

  1. riktigt fina vuxenpoäng dessutom!
    jag ska också söka sommarjobb?
    har du något tips? Ut i affärer eller maila?

    SvaraRadera
  2. Gå in till affärerna och gör ett personligt intryck! :)

    SvaraRadera